Az összefogás célja, Szintia fejlesztésének segítése. Mozgás és kommunikáció fejlesztő terápiák, eszközök elérhetővé tétele

Gyűjtés kezdete: 2010.07.23.
Gyűjtés állapota: folyamatban

Bank: OTP Bank
Számlatulajdonos neve: Bíró Evelina
Számlaszám: 11773061-00186531
Megjegyzés rovatba!: Szintike adomány !


Kupak gyűjtés

8 év története

2012. augusztus

2014. május 13., kedd

Szintikéért Jótékonysági est ! Kovács Gigi & Pittmann Cristofel szervezésével.

 Kovács Gigit az Ady Endre Művelődési házban tartandó Gáláról ismerem , itt ismertem meg Kiszel Tündét is . Nagyon nagy hatással voltak rám . Annyira kedvesen közeledtek Szintikémhez . Hát kihez is fordulhattam volna ..
Gigi volt ! és még egy két jó barát ! Pillanatok alatt összeállt a kép :) Május 10.-én Gigi & Cristofel szervezésével elindult a következő gyűjtés a Bécsi útra. 
Szombat óta ráz a hideg..mindegy melyik képre nézek vagy videóra az ajándékokra hmm.. minden pillanat sokat jelentett nekem , az arcok az estén. Hmm.. a szó , hogy köszönöm fontos mert ez szívből szól ! Hálás vagyok a Jó Istennek, hogy ennyi jó ember van körülöttünk . Bebizonyítottátok hogy szívből és szeretettel fordultok a kicsi lányom felé és ez nekem mindennél többet ér !!! Nem számít semmi más az életbe csak a szeretet mert ez az igazi gyógyító !! Ülök itt reggel 7.00 óta és 1000 és ezer gondolat van a fejembe Amikor megérkeztünk és úgy fogadott Földi Kata és Erika Nagy mint egy ezer éves barátot A Duplex Biztonsági emberei minden percen figyeltek, hogy mibe segítsenek Előttem mint a mozi film az az este..Amikor meglátta Kanyik Nikit és  Miklós Karacs it aki énekelte neki a Gyermekkort megcsókolta a kezét Szintike , amikor Gigi Kovács énekelt hatalmas szemekkel nézte és tudatos volt , hogy ez ő érte szólt, amikor Ásós Attila oda ült hozzá és szemtől szembe nézték egymást és úgy énekelt neki , Hogy Csonka Andreas becézte és csókolgatta , Hogy Gabal Awad Jack és a fiúk levették a lábáról , Georgina Priskin aki olyan erővel ölelt éneklés közbe hogy éreztem adja át az erőt Ferenc Bulyákin és Renátó Váradi aki hatalmas szeretettel nézte Szintikémet , Cecilia Balogh-Szahara Táncstúdió akik nagy mosollyal fordultak felénk és Ti akik ott voltatok bárhová gurult a kincsem mindenki szeretettel nézte, törölte a száját puszilgatta ölelte ezek öröm könnyek hmm... Kovács Bandi Ring-Speaker aki minden percen ott állt mellettem és öntötte az energiát belém . Kiszel Tünde ajándékkal  és egy borítékkal érkezett , jó volt újra látni és ölelni őt.  Köszönöm szépen felejthetetlen este volt !!  Hálám a Pizza Kingnek az Ergoline Szoláriumnak a Tűzestálnak és a Tortafutárnak aki segített meglepetést okozni a fellépőknek és az összes segítőmnek . Külön köszönet Hajninak aki kürtös kalácsot sütött és az estén árulta és a befolyt összeget nekünk adta . Büszkén írom le , hogy 101.500.-ft adományunk volt. Most jelen pillanatba már 651.500.-ft-nál tartunk de Kovács Gigi és Pittmann Cristofel ( szervezők ) ígérete az , hogy nincs megállás és készülőbe a következő rendezvény amit már nagyon várunk Május 24.-én  ahol Tilinger Attila siet a segítségünkre, hogy kijussunk Június közepéig Bécsbe   :)








Tortafutár aki mellénk állt !














































































 
  1.   Köszönöm, hogy segített a Tortafutár, hogy én is adhassak  ♥




                                         Köszönet a Pizza Kingnek a támogatásért !


                                                Köszönöm a Tűzestálnak a felajánlást !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése