Az összefogás célja, Szintia fejlesztésének segítése. Mozgás és kommunikáció fejlesztő terápiák, eszközök elérhetővé tétele

Gyűjtés kezdete: 2010.07.23.
Gyűjtés állapota: folyamatban

Bank: OTP Bank
Számlatulajdonos neve: Bíró Evelina
Számlaszám: 11773061-00186531
Megjegyzés rovatba!: Szintike adomány !


Kupak gyűjtés

8 év története

2012. augusztus

2014. július 11., péntek

Az első napok és egy kis összefoglaló : Elérkezett a várva várt nap . Szokásos tempóba, takarítás és az utolsó kis szöszmötölés a lakásba mire elment a magzat vizem. Nem féltem hiszen nagyon vártam már a pici lányomat. Taxival be a kórházba és egy gyönyörű 4 órás vajúdás után meg is született a picikém egészségesen 9/10 apgár értékkel. Az egész család boldog volt egy kis gombóc volt hatalmas hajjal . Az álomból rémálom lett egy óra múlva. Éppen evett mire egy pillanat alatt elkezdett a pici körme feketedni és a pici szája körül kirajzolódott a lilás vonal. Megijedtem és csak annyi lélekjelenlétem volt, hogy kiszóljak a szülésznőnek, hogy Szintike nem vesz levegőt, Borzalom volt , tehetetlenül feküdtem ott és csak azt láttam, hogy mindenki szaladgál és pedig az érzéstelenítő hatása alatt voltam és nem tudtam fel állni sem , hogy ott legyek a pici babám mellett. Kiszolgáltatottam és tele fájdalommal vártam mi történik. Egy óra múlva vissza hozták egy inkubátorba tele csövezve és egy polaroid képet adtak a kezembe. Arra emlékszem, hogy csak annyit kérdeztem meghalt ?! Mondta a mentős túlélte de most elviszik egy másik kórházba megfigyelésre . Megörültem a fájdalomtól. Értetetlenül feküdtem ott és csak azt vártam hogy kimenjen az epidurálás és mehessek utána. Reggel kijöttem a kórházból és az első út a másik kórházba vezetett . Mondták, hogy Szintike bölcsőhalált szenvedett, hogy mennyire károsodott a pici agya az majd a vizsgálatok után kiderül , Két hetes volt és megismétlődött a rémálom. Megint újra élesztették de Hála a Jó Istennek él , de 75%ba elhaltak az agysejtek és súlyos epilepsziát okozott az oxigén hiány.Harcolunk azóta is , az epilesia rohamok sokat vissza vettek mivel napi 8-10 rohama volt a picikémnek. 3 és fél hónaposan végre haza vihettük naponta tornásztattuk ami nagyon sok pénzbe került de mindent megért mert 3 éves korára megmozdult. Hosszú hosszú évek vannak mögöttünk tele fájdalommal és küzdelemmel de nagyon sok jó embert ismertünk akik erőt adtak meg ez idő alatt és minden nap egy remény, hogy egyszer Szintike is olyan lehet mint a kis társai.Lenne most egy nagy lehetőség Szintkémnek egy műtét Bécsbe 3.8 Millió ft ami jelentősen javíthatná az állapotát . Amit garantálnak, hogy az epilepsiája megszüne és egy immun és egy izomerősítő hatása lenne. Bízunk a holnapba nagyon valami isteni csodába . Most lett volna julius 3.-án a műtét de sajnos bármennyire szeretném a kincsemből a maximumot kihozni ,nem tudom mert nincs rá pénzünk. Szintikém napi fejlesztésre szorul ami havi 120.000ft , mivel a családi és ápolási 72.550.-ft így nagyon nehézkezesen éldegélünk de 6 évvel ezelőtt elkezdtem neki gyűjteni a műanyagkupakokat most már a fémkupakokat és alumínium dobozokat és az 5.-ft.osokat is igy ebből fizetem neki a fejlesztését. Gyógytornászok, ergo terapeuta és logopédus fejleszti őt és már nagyon ügyesen kúszik és szavakat is mond .Nagyon szerencsésnek érzem magam mert országos a gyűjtés és hatalmas segítség , hogy ennyi sok jó ember van körülöttünk , így ebből a kicsimnek a havi 70.000.-ft bejön. Szintikém azóta iskolás hiszen már nagy lány a Csillagházba jár és az én büszkeségemre kitűnő tanuló amit az Óbudai Polgármester egy 3 alkalmas strandbelépővel díjazott. Nagyon sokat köszönhetek Karacs Mikinek a Steel Orange frontemberének és Tajti Rékának akik évek óta fogják a kezem és különböző helyeken rendezvényeken segítik a gyűjtést.Tavaly megismertem Simon Elemért és rajta keresztül Kovács Gigit akik jótékonysági esteket rendeztek Szintikémért, Nagyon sok híres ember és énekes jött el amit ezen keresztül is köszönöm mindenkinek. Nemrég lett egy Jótékonysági sportnap amit Balogh Istvánnak köszönhetünk, itt is nagyon sok celeb és zenész volt akik csatlakoztak hozzánk .Köztük Zámbó Krisztián aki az arany lemezét ajánlotta fel a picimért ! Mindenki ereklyét ajánlott fel aminek az árverezése folyik Szintike műtétjére gyűjtünk itt :
https://www.facebook.com/groups/1617604488464017/ Köztük a fradisoktól felajánlott poló és labdák, Ricsi Bohóc és Gabal Jack ..Vastag Csabitól poló és Cd ..Paralymiconoktól , Való Világosoktól és még sok sok jó ember csatlakozott hozzájuk
Michelisz Norbi Rajongói Klub adminjai, Dániel Zsófia, Horváth Éva, SImon Ferenc, Vicenza Viktor, Dr figyejjema Dr He ÉS a kezdeményező: Adrien Hauss Harcos ÉS a Klub tagjai B3 Racing és Bús Edina .
Köszönöm a lehetőséget mindenkinek aki csak egy pillanatig is de Szintikémre gondol akár így akár úgy:*http://tv2.hu/musoraink/mokka/154078_zambo_jimmy_aranylemeze_segithet_a_beteg_kislanyon.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése