Az összefogás célja, Szintia fejlesztésének segítése. Mozgás és kommunikáció fejlesztő terápiák, eszközök elérhetővé tétele

Gyűjtés kezdete: 2010.07.23.
Gyűjtés állapota: folyamatban

Bank: OTP Bank
Számlatulajdonos neve: Bíró Evelina
Számlaszám: 11773061-00186531
Megjegyzés rovatba!: Szintike adomány !


Kupak gyűjtés

8 év története

2012. augusztus

2014. május 13., kedd

Ady Endre Művelődési Ház Jótékonysági Gála !

Különlegesnek érzem magam nagyon !! Amikor kiderült hogy Szintikém a műtét után jobban lehetne úgy ébredtem, hogy írok egy felhívást a facebookra és türelmesen várok . Mentek a napok és nem fértem a börőmbe akit ismert mindenkinek írtam . 297db email ,énekeseknek a médiának rádióknak és mindenkinek aki csak eszembe jutott és azoknak akiket mondtak az ismerőseim. Eljött a nagy nap ♥











































Ez a nap egészen 15.00ig gyomoridegbe telt :) nem tudtam hova megyünk ..Úr Isten mit kell csinálnom ,Hogy kell viselkedni :O vajon milyenek lesznek :O Beléptem azon az ajtón és amikor megláttalak az embereket a sok művészt és énekest  ,hogy még a 150 kg.-os embereknek is az arcára kiült a fájdalom és az együtt érzés !! Nagyon megnyugodtam !! Az a sok ember aki csak azért jött, hogy segítse a pici lányomat ♥ ŐK  akik annyira nagyok voltatok a szemembe és most még nagyobbak lettek  , hogy úgy közeledtetek felénk mint egy nagy család :'( Nehéz szavakba leírni mint éreztem ..láttam a pici lányom, hogy boldog és ez mindennél többet ért ! Hálám a szponzoroknak akik kitettek magukért , hogy minden kerek legyen ezen a nagy napon ! Köszönöm az Ady Endre Művelődési ház Igazgató nőjének aki biztosította a helyet !! Simon Elemér aki kezdeményezte ezt az egészet és fáradságot , pénzt nem kímélve Szintimért csinált 1 olyan napot ami csak róla és érte szólt !! Hálám neki !! Emberek akik idegenek voltak eddig a percig hmm.. puszilták , fogták ,tolták , kísérték a pici lányom ! Volt aki elsírta magát és nem azért mert gyenge hanem mert hatalmas szíve van !! Tudjátok ez az amit nem lehet pénzel megvenni !! Szeretet !! és az itt volt , és összefogás !! A Jó Isten áldja meg minden lépéseteket !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése