Az összefogás célja, Szintia fejlesztésének segítése. Mozgás és kommunikáció fejlesztő terápiák, eszközök elérhetővé tétele

Gyűjtés kezdete: 2010.07.23.
Gyűjtés állapota: folyamatban

Bank: OTP Bank
Számlatulajdonos neve: Bíró Evelina
Számlaszám: 11773061-00186531
Megjegyzés rovatba!: Szintike adomány !


Kupak gyűjtés

8 év története

2012. augusztus

2015. március 2., hétfő


Kedves olvasóim !!!

 Igen az információ igazzzzz :)  Sikerült Szintikének Másfél év alatt összegyűjteni a Bécsi Műtétre a pénzt még egy nagyon pici segítséget várok ,hogy a kint létünk alatt is nyugodtak legyünk . Vannak kint is költségek pluszba ami minket terhel pl..útiköltség..szálloda..önellátás ) ez már csepp a tengerbe de fontos. Szavakkal nem is tudom leírni, hogy mekkora hála van bennem !!! Egy ország mozdult meg a pici lányomért ! Köszönöm nektek ! Továbbra is várjuk az adományokat mivel Szintikémnek a műtét után rehab lesz ami annyit jelent, hogy havonta 120.000.-130.000.- , hogy az állapota javuljon !! Folyamatos a kupak gyűjtésünk is és aki ezen felül szeretne támogatni :Számlatulajdonos neve: Bíró Evelina ( édesanya )
Otp Számlaszám: 11773061-00186531-00000000
Megjegyzés rovatba!: Szintia adomány

1 megjegyzés:

  1. Kedves Evelina!

    Kiss László vagyok, a Remény Gyermekeinkért Alapítvány alapítója. Dr. Nagy Kálmánné Marcsi, az alapítvány "főmunkatársa" és egyszemélyes mindenese kért meg engem, hogy készítsem el a régóta tervezett weblapunkat. Tőle értesültem Rólatok. Mivel alapítványunk kiemelten kezeli Szintike műtétjéhez és további gyógykezeléséhez szükséges anyagi háttér előteremtését, igyekeztem mihamarabb a weblappal is elkészülni, hogy az SZJA 1%-os felajánlások is könnyebben jöhessenek.

    Örömmel jelenthetem, hogy a weblap elkészült és elérhető a www.remenygyermekeinkert.hu címen. Bátran ajánlható mindenkinek, hiszen mind az SZJA1%-os felajánlások, mind a Szintike gyógykezelésére fenntartott gyűjtés adatai elérhetőek itt is. Magam is igyekszem széles körben terjeszteni, hogy mihamarabb összejöjjön a műtéten túli költségkeret is.

    Nagyon szorítok Nektek (ugye nem haragszol, ha tegeződünk - biztos én vagyok az idősebb, és így könnyebb írnom), mielőbbi műtétet és utána stabil fejlődést kívánok Szintinek!

    Laci

    VálaszTörlés