Az összefogás célja, Szintia fejlesztésének segítése. Mozgás és kommunikáció fejlesztő terápiák, eszközök elérhetővé tétele

Gyűjtés kezdete: 2010.07.23.
Gyűjtés állapota: folyamatban

Bank: OTP Bank
Számlatulajdonos neve: Bíró Evelina
Számlaszám: 11773061-00186531
Megjegyzés rovatba!: Szintike adomány !


Kupak gyűjtés

8 év története

2012. augusztus

2015. február 3., kedd

Drága barátaim ! Ezeket a sorokat ritkán látjátok mert az érzésekről az anyai szívről ami belül van ..a fájdalomról nem szeret az ember írni hmm.. inkább terel és ha megkérdezed, hogy-hogy vagy vagy , hogy van Szintike természetesen azt felelem jól !!! Mit is írhatnék ??!! Ami belül van fájdalom az leírhatatlan és csak az érzi aki ebbe él . Megszenvedtük a napokat ...Múlthéten váratlanul rohama volt az iskolába :( Azonnal bementünk érte és bevittük a kórházba. Évek óta nem láttam a pici lányomat ilyen rossz állapotba   a kezei és lábai görcsbe a pici szeme zavaros és a tekintete üveges . Félek  :)  Az állarcot levéve és bár neki nem mutatva de nagyon megijedtem ..
Sírásomat visszafojtva a félelmemet elrejtve csak öleltem őt és annyit mondtam minden rendben lesz Életem !! Hmm..
Másfél éve kampányolok, hogy kijussunk Bécsbe az össejtbeültetésre , hogy esélyt kaphasson egy teljesebb életre ...
Amikor csak tisztába rakom vagy éppen fürdeni megyünk és látom, hogy az a pici háta ..gerince elvan ferdülve és minden színt játszik... a fájdalom mardos .Megmaszírozom neki és ahogy arra a pontra érek látom az ártatlan arcán a fájdalmat..Meddig kell még neki vagy a hozzá hasonlóknak még szenvedni ???
Igennnn szomorú vagyok és soha nem adom fel de mint anya gyengülök ! A tehetetlenség a legrosszabb hmm..
Beleestünk tegnap a járványba amit egy egészséges gyereket is megvisel ..az éjszaka nagyon hosszú volt hmm..sokáig néztem és hallgattam, hogy hörög a kicsi tüdeje és zakatol benne a sok váladék amit nem tud felköhögni ..
Elsírtam magam és csak annyit kérdeztem a Jó Atyámtól meddig hagyod még, hogy szenvedjen ..9 éve szenved  _( annyi mindent megélt már ..annyi fájdalma volt már ..pedig annyira pici  hmm..
Jó lenne ha mutatnál egy utat Drága Jó Atyám !!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése